Blikk skapar tid med hjärta – och är det något som ligger oss lite extra varmt om hjärtat så är det att skapa tid för våra kunder. Det märks också på våra kunders genuina engagemang och respons under det gångna året. Att vi lyckats uppnå en kundnöjdhet på 99 procent är ett tecken på att vi levt upp till vår vision!
Genomsnittlig svarstid på 60 sekunder
Tusentals människor använder dagligen Blikk för att minska administrationen och underlätta vardagen. De gånger som någon har frågor eller funderingar finns vi där för att lösa problem och skapa möjligheter!
Under det gångna året har vårt supportteam besvarat inte mindre än 6100 chattar och 1650 samtal med den imponerande genomsnittliga svarstiden 60 sekunder. Inte undra på att en av våra kunder skrev till supporten för att sedan svara ”jag ville bara visa min vän hur snabba ni är på att svara”.
En support i världsklass
Därutöver har Annika, Caroline, Tommy, Therese och Nina hanterat 5600 ärenden och fått 1215 unika kundomdömen. Resultatet? 1201 tummar upp och 14 tummar ner. Med andra ord en kundnöjdhet på 99 procent. Eller som en av våra kunder sa ”en support i världsklass!”.
Upptäck fördelarna med Blikk!
Våra kunder har ordet
Relaterade artiklar
BLOGG
Så fick teknikkonsulterna full koll på administrationen
Med affärssystemet Blikk fick teknikkonsultbolaget Stål Engineering full koll på tid, projekt, faktura- och löneunderlag.
BLOGG
Framtidsföretag växer snabbt med hjälp av Blikk
Snabbväxande ic.energy arbetar med stora projekt inom energi. En viktig del i framgången har varit affärssystemet Blikk.
BLOGG
Så slapp konsultföretaget krånglig administration
Konsultföretaget Gravity hittade hem med Blikk. Här kan de i realtid följa upp sina projekt och sköta all administration.