Våra produkter

Blikk är ett flexibelt system som hjälper ert företag att minska administrationen, spara tid och öka lönsamheten. Systemet används dagligen av tusentals användare inom många olika branscher som IT, bygg och hantverk, entreprenad, kommunikation och redovisning. Det finns flera versioner av Blikk – välj den som passar ert företag bäst.

Se demo

Ett system. Enkel överblick.

  • Samla ditt företags viktigaste funktioner i ett molnbaserat system
  • Få full koll på kunder, försäljning, arbetsorder, projekt, tidredovisning, kvitton, utlägg, fakturering och löneunderlag.
  • Integrera Blikk med ditt ekonomisystem; Fortnox, Visma eEkonomi och Visma Adminstration/Fakturering
  • Exportera kompletta lönefiler för import till de vanligaste lönesystemen

 

Blikk Pro eller Blikk Business - välj den version som passar ditt företag bäst

Blikk är det flexibla systemet som passar många olika företag och branscher. Välj den modulpaketering som passar din verksamhet bäst, Blikk Pro (komplett funktionalitet) eller Blikk Business (primärt för tidredovisning och arbetsorder). Det finns möjlighet att välja mellan flera olika licenser, beroende på den roll som användaren har i ditt företag. 

”Med Blikk Pro får vi många funktioner samlade på ett och samma ställe. Att systemet har ett modernt och lättanvänt gränssnitt är även det ett stort plus.”

– Wilma Östlund, Baringo, användare av Blikk Pro

Välj den version som passar ditt företag bäst

Välj den Blikk-edition som passar dina förutsättningar och behov:

Blikk Byrå för redovisningsbyråer

Digitalisera administrationen och frigör tid för att utveckla din verksamhet. Med Blikk Byrå får du full koll på tidredovisningen – både för fakturering och lön. Slipp manuell hantering av tidrapporter, kvitton, utlägg och fakturaunderlag. Jobba med återkommande uppgifter, kundvård, anståndslistor och analyser. Öka debiteringsgraden, ta rätt betalt för dina uppdrag och underlätta lönehanteringen. Genom byråportalen kan du dessutom förenkla samarbetet med dina kunder. Vi erbjuder även fördelaktiga partnerupplägg så att du kan öka dina byråintäkter.

Är du en mindre byrå med max två användare? Då kan du även använda all funktionalitet i Blikk Byrå – helt kostnadsfritt! 

 

”Efter implementeringen av Blikk Byrå har vi kunnat minska ner på antalet program, vilket har lett till stora tid- och kostnadsbesparingar.”

– Helena Wackt, Diem Ekonomibyrå, användare av Blikk Byrå

Blikk Partnerportal - kostnadsfri partneringång för redovisningsbyråer

Underlätta samarbetet med dina kunder och minska dubbelarbetet. Blikk erbjuder en kostnadsfri partneringång för byråer med kunder som använder Blikk. I partnerportalen kan du som byrå se och sakgranska alla dina kunders tidrapporter, kvitton och utlägg. Du kan dessutom underlätta löneadministrationen genom att exportera färdiga löneunderlag för import till lönesystemet. 

”Tack vare Blikks partnerportal kan vi dela dokument och viktiga handlingar med våra kunder på ett snabbt och smidigt sätt!”

– Nicklas Paulsson, Qrev, användare av partnerportalen

Blikk Easy - närvaro, frånvarorapportering, kvitton och resa

Spara tid och underlätta lönehanteringen. Blikk Easy passar företaget som söker ett molnbaserat system för närvaro- och frånvarorapportering. Dina anställda kan även registrera resa, traktamenten och kvitton. Blikk Easy är kompatibelt med marknadens vanligaste lönesystem och du kan kostnadsfritt bjuda in din redovisningsbyrå för att sakgranska allt som registrerats samt exportera korrekta löneunderlag. Från 29 kr per månad och användare.