Blikk lanserar ny produkt för tidrapportering och orderhantering

Blikk fortsätter sin satsning med Blikk Business, en ny molnbaserad produkt primärt för tidrapportering och orderhantering. Sedan bolaget bildades i höstas har också personalstyrkan utökats med flera medarbetare.

– Vi brinner för att erbjuda lösningar som förenklar administration, effektiviserar verksamheter och driver affärer. Med en tillströmning av kunder inom många olika branscher har vi också sett behov av att utöka produktportföljen, säger Niklas Gustafsson VD för Blikk.

Blikk Business är en lättare version av den ursprungliga produkten, affärssystemet Blikk Classic. Båda produkterna är integrerade med marknadsledande bokföringsprogram såsom Fortnox och Visma eEkonomi. För att underlätta för kundernas ekonomi- och redovisningsbyråer finns det även kostnadsfria byråportaler.

-Företag är i en förändringsfas och vill jobba mer effektivt och digitalt. Vi lägger därför stort fokus på att jobba kunddrivet och utveckla lösningar som sparar tid, pengar och gör administrationen papperslös för alla parter, säger säljchef Rickard Palo.

Blikk har expanderat kraftigt under det senaste året och har idag ca 300 företagskunder och tusentals användare över hela Sverige. I takt med fler kunder växer också sälj- och supportorganisationen.

-Under 2018 har vi anställt fyra nya medarbetare och fler ska vi bli, avslutar Niklas Gustafsson.

Upptäck fördelarna med Blikk!