Kunderna har sagt sitt – 99% kundnöjdhet för Blikk-supporten

Blikk skapar tid med hjärta – och är det något som ligger oss lite extra varmt om hjärtat så är det att skapa tid för våra kunder. Det märks också på våra kunders genuina engagemang och respons under det gångna året. Att vi lyckats uppnå en kundnöjdhet på 99 procent är ett tecken på att vi levt upp till vår vision!

Genomsnittlig svarstid på 60 sekunder

Tusentals människor använder dagligen Blikk för att minska administrationen och underlätta vardagen. De gånger som någon har frågor eller funderingar finns vi där för att lösa problem och skapa möjligheter!

Under det gångna året har vårt supportteam besvarat inte mindre än 6100 chattar och 1650 samtal med den imponerande genomsnittliga svarstiden 60 sekunder. Inte undra på att en av våra kunder skrev till supporten för att sedan svara ”jag ville bara visa min vän hur snabba ni är på att svara”.

En support i världsklass

Därutöver har Annika, Caroline, Tommy, Therese och Nina hanterat 5600 ärenden och fått 1215 unika kundomdömen. Resultatet? 1201 tummar upp och 14 tummar ner. Med andra ord en kundnöjdhet på 99 procent. Eller som en av våra kunder sa ”en support i världsklass!”.

Upptäck fördelarna med Blikk!

Våra kunder har ordet

”Blikk är lätt att använda! Vi har en hel del medarbetare med begränsad teknikvana, men även för dem går det bra att tidrapportera via Blikks mobilapp.”

– Henrik Haltorp, InduMate Karlstad, användare av Blikk Pro

”Efter implementeringen av Blikk har vi kunnat minska ner på antalet program, vilket har lett till stora tid- och kostnadsbesparingar.”

– Helena Wackt, Diem Ekonomibyrå, användare av Blikk Byrå

"Att kunna arbeta i ett sömlöst flöde med offerter, tidrapportering och ekonomisk uppföljning underlättar verkligen för oss."

– Christophe Mourou, Integration Design, användare av Blikk Pro

”Med Blikk sparar vi massor av värdefull tid. Vårt förra affärssystem var alldeles för tungarbetat och tidskrävande.”

– Maria Mogensen, Rockstore Engineering, användare av Blikk Business

”Tack vare Blikks partnerportal kan vi dela dokument och viktiga handlingar med våra kunder på ett snabbt och smidigt sätt!”

– Nicklas Paulsson, Qrev, användare av Blikk Byrå

Relaterade artiklar

Projektplanering

BLOGG

Så fick teknikkonsulterna full koll på administrationen

Med affärssystemet Blikk fick teknikkonsultbolaget Stål Engineering full koll på tid, projekt, faktura- och löneunderlag. 

Jobba med projektplanering

BLOGG

Framtidsföretag växer snabbt med hjälp av Blikk

Snabbväxande ic.energy arbetar med stora projekt inom energi. En viktig del i framgången har varit affärssystemet Blikk.

Projektmetoder

BLOGG

Så slapp konsultföretaget krånglig administration

Konsultföretaget Gravity hittade hem med Blikk. Här kan de i realtid följa upp sina projekt och sköta all administration.