Vår Blikk-familj utökas och så även vårt användarstödsteam! Ett varmt välkomnande till Daniel Nyman – vi ser fram emot att tillsammans skapa en oöverträffad support och göra varje användarupplevelse så smidig som möjligt.
Kan du berätta lite mer om dig själv?
35 år gammal. Bor med sambo och katt i en villa i Storfors. Fritiden spenderas mest framför datorn eller i soffan. Inget större fan av sol och värme, utan tycker bättre om mörker och kyla, så jag bor helt klart på rätt ställe.
Vad har du gjort innan du kom till Blikk?
Har i 12 års tid, en tredjedel av mitt liv, jobbat åt ett dotterbolag till SOS-alarm där jag de första 3 åren spenderade som operatör och hanterade kundtjänstrelaterade ärenden åt en mängd olika kunder. Jag fick sedan möjligheten att avancera inom företaget och fick rollen SuperUser där mina arbetsuppgifter bland annat utgick på att skriva instruktioner, sitta i kundmöten och agera stöd åt operatörerna. De senaste 3 åren har jag suttit som gruppchef och haft personalansvar för ett team på ca 20 personer.
Vilka är dina förväntningar inför att jobba på Blikk?
Jag har bara hört positiva saker från gamla kollegor och vänner som på något sätt har någon relation till Blikk. Allt från att det ska vara trevlig personal till att det är ett intressant jobb – och än så länge så stämmer det!
Vill du vara med på Blikks resa?
Vi är ständigt på jakt efter nya talanger som vill ansluta till vårt team. Spana in våra lediga tjänster – kanske finns det något som passar just dig!