Vi rivstartar hösten med en spännande och efterlängtad nyhet i byråstödet Blikk Byrå – bevakningslistor. Bevakningslistor hjälper redovisnings/revisionsbyrån att håll koll på vad som ska göras och när, för alla era kunder. Håll era deadlines och säkerställ att allt flyter på som det ska!
Med hjälp av bevakningslistor kan:
- Den enskilde konsulten se sina kommande samt eventuellt försenade arbetsuppgifter.
- Byråledaren/kontorschefen få en överblick över hur byrån ligger till som helhet samt om arbetsuppgifter är försenade och behöver omfördelas mellan olika konsulter.
Bevakningslistor kan läggas till på olika kunder, kopplas till olika uppdragstyper och är ett utmärkt verktyg för att standardisera och effektivisera byråns arbetssätt.
Börja jobba med bevakningslistor
I hjälpcentret finns det en artikel där du och dina kollegor kan läsa, samt lära er mer om:
- Modulen bevakningslistor och vilka funktioner som ingår
- Arbetssätt och hur bevakningslistor listorna kan användas
- Inställningar och hur er byrå kommer igång på bästa sätt
- Koppling av bevakningslistor till uppdrag
Vill du lära dig mer om hur du kan jobba med bevakningslistor i Blikk Byrå? Anmäl dig till/se vårt webbinarie eller läs mer i vårt hjälpcenter.
Upptäck fördelarna med Blikk Byrå!
BLOGG
Marias bästa tips till företag som ska implementera Blikk
Här delar vår implementationskonsult Maria med sig av sina bästa tips till företag som är i färd med att börja använda Blikk!
BLOGG
Blikk accelererar tillväxttakten och ska rekrytera tio medarbetare
För att möta den ökade efterfrågan och fortsätta erbjuda förstklassig service ska Blikk rekrytera tio nya medarbetare 2022.
BLOGG
3 användare berättar hur Blikk underlättar deras vardag
Här berättar tre av våra användare hur de använder Blikk i vardagen för att minska sin administration, spara tid och öka lönsamheten!