Det händer mycket nytt i Blikk just nu! Förutom att Blikks tomtenissar jobbar febrilt med flytten till nya lokaler så har vi även uppdaterat Blikk till version 1.23. Här är de största nyheterna:
Håll dig uppdaterad med Blikks notiscenter
Med Blikks notiscenter kan du hålla dig ständigt uppdaterad om vad som händer i din verksamhet. Du kan slå av och på notiser och bestämma vilka notiser du vill ha skickade till dig via e-post, push eller sms. Du kan även välja att få en sammanfattning, dagligen eller veckovis. Notiscentret hittar du genom att klicka på ditt namn uppe till höger i systemet och välja inställningar.
Skapa uppgiftsmallar och kontrollpunkter
Kvalitetssäkra ditt arbete och spara tid genom att skapa och lägga till färdiga uppgiftsmallar och kontrollpunkter för t ex riskanalyser, direkt i en order/projekt, affär eller kundkort.
Rapportera tid direkt i ordervyn
Nu har du möjlighet att snabbt tidrapportera direkt inne i en order.
Avsluta ordrar direkt vid fakturering
I samband med fakturering kan du välja att automatiskt avsluta ordrar.
Utökade rapporter
Med Blikks utökade rapportpaket får du en snabb överblick på dina rapporter. Vi har inte bara gjort det lättare att hitta rätt, utan även utökat antal rapporter och adderat möjligheten att exportera data till Excel. Du kan också stjärnmärka dina favoriter!
Ny integration med Hogia lön
Förenkla din lönehantering och exportera löneunderlag direkt till Hogia lön.
Koppla Blikk med befintliga applikationer och system
Med vårt öppna API har du numera möjlighet att integrera dina övriga applikationer och system med Blikk.
Partnerportal för redovisningsbyråer
Vill du att din redovisningsbyrå ska få bättre översikt av din verksamhet? Med Blikks partnerportal kan du bjuda in och skapa en separat användare med fullständiga rättigheter för din samarbetspartner – helt kostnadsfritt. Då kan de enkelt både se och administrera medarbetare, löneunderlag, kvitton, utlägg och mycket mer!
Sist men inte minst önskar vi er alla en God Jul och ett Gott Nytt År!
Mvh
Blikk-teamet