Tills döden skiljer oss åt

För oss är relationen med våra kunder livsviktiga men även långsiktiga. Precis som i alla relationer så är en bra kommunikation, utöver ett ömsesidigt behov av varandra, en förutsättning för att lyckas. Vi försöker därför från vår sida hålla er uppdaterade om Blikk, delvis via sociala medier, men framförallt via vårt nyhetsbrev som vi alltid skickar ut i samband med större uppdateringar. Om du inte redan prenumererar på vårt nyhetsbrev så föreslår vi att du gör det här.

Självklart så vill vi också veta vad våra kunder tycker om Blikk. Är det något ni saknar? Är det något vi kan göra bättre?

Vi finns alltid tillgängliga via vår online-chat eller via telefon. Har ni funderingar kring användandet av Blikk, eller känner er osäkra, så hör av er till oss direkt så hjälper vi er vidare. Vår kundsupport är helt kostnadsfri.

Nedan presenterar vi lite statistik på orsaker varför kunder lämnar sin leverantör.
Att kunder lämnar pga att de avlider är nog den enda av dessa anledningen som vi kan leva med 😉

Orsaker till varför kunder lämnar sin leverantör
  • Avlider 1% 1%
  • Flyttar 3% 3%
  • Andra relationer 5% 5%
  • Går till konkurrent 9% 9%
  • Missnöjd med produkt 14% 14%
  • Känner sig nonchalerad som kund 68% 68%
Källa: U.S. Small Business Administration and the U.S. Chamber of Commerce.